היפוכים היפוכים. הכל הפוך.
לא התייאשתי מהנסיון לעקור את התפיסה המוטעית לגבי היפוכי אקורדים…
הפעם אני מנסה לעשות את זה מזווית היסטורית – כיצד הגענו אל המינוחים האלה של סקסט-אקורד, קוורט-סקסט, סקונד-אקורד וכו’, וממילא נבין כמה זה היה רעיון לא מוצלח להמשיך להשתמש במינוחים הללו גם היום, כשהדברים כבר לא באים בהקשר לשיטת “הבאס הממוספר”.
הכל תלוי. כלומר, המורה תלוי…כלומר – הכל תלוי במורה!!!
“קטן עליכם”? אם אתם חשים שאתם שולטים בחומר ההדיוטי ורוצים להתקדם לשלב הבא – נסו את הקורס “המדריך להירמון שירים” כאן באתרנו.